می توانید کلیه تغییرات بیماری پتاسیم سطح بدن
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

می توانید کلیه تغییرات بیماری پتاسیم سطح بدن

می تواند بیماری کلیوی سطح پتاسیم در بدن را تغییر می دهد؟ در واقع، پاسخ مثبت است. چرا که پس از مردم به بیماری کلیه، کلیه نمی تواند مثل قبل کار می کنند، به طوری که ضایعات و سموم مانند پتاسیم می تواند در زمان مرخص نمی شود، در نتیجه منجر به آنهایی که اضافی در بدن و سطح پتاسیم بالا تشکیل تجمع می یابد.

پتاسیم برای سلول به عملکرد صحیح مورد نیاز است. شما دریافت می کنید پتاسیم از طریق مواد غذایی است. کلیه حذف پتاسیم اضافی در ادرار برای حفظ تعادل مناسب از این ماده معدنی در بدن است. اگر کلیه ها به خوبی کار نمی کنند، آنها ممکن است قادر به حذف مقدار مناسب از پتاسیم هستند. به عنوان یک نتیجه، پتاسیم می تواند در خون ساخت تا. همانطور که همه ما می دانیم، پتاسیم بالا در بدن می باشد آسان برای تشکیل hyperpotassemia است که زندگی را تهدید بیماری، بنابراین ما باید توجه ویژه ای به آن پرداخت.

درمان موقت را می توان به کاهش خطر ابتلا به عوارض داده می شود، اما حذف از پتاسیم اضافی را با تحریک تولید ادرار و یا از طریق دیالیز معمولا لازم است. در اینجا، من توصیه میکرو چینی Osmotherapy پزشکی است که درمان جایگزین دیالیز، می تواند این بیماری را در یک راه طبیعی درمان می کند. اگر می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد آن، لطفا به ما پیام را ترک کنید.

علاوه بر درمان، یک رژیم غذایی مناسب نیز مهم است به کاهش سطح آن است. علاوه بر این، به یاد داشته باشید زمانی که داروهای خود را به دنبال جهت های بهداشتی ارائه دهنده مراقبت شما است.

حالا شما می دانید که بیماری کلیوی می تواند سطح پتاسیم در بدن را تغییر، آن است که اغلب در مرحله پیشرفته ای از نارسایی کلیه بدون خروجی ادرار یا بدون ادرار رخ داده است. اگر سوالی دیگر، انجام مردد برای تماس با دکتر آنلاین ما نیست، ما توصیه رایگان برای شما فراهم می کند.





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه مبانی، بیماری های کلیوی، سطح پتاسیم، بیماری کلیه با سطح پتاسیم ,
:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: